tirsdag 31. januar 2012

Bedre sent enn aldri...?

Her kommer en liten bedre-sent-enn-aldri-oppdatering fra denne kanten.
Vi lever fortsatt – og har det bare bra. 

Mange har lurt på hva som skjedde da jeg plutselig sluttet å oppdatere,
og for å være helt ærlig har jeg ingen god unnskyldning..
Det har vært en tøff høst med mye jobb og skole, utallige operasjoner på Bob,
barnehagestart og innkjøring av rutiner, og mitt lille bloggfravær skyldes rett og
slett mangel på både tid og overskudd.


Jeg klarte aldri å bestemme meg om jeg bare trengte en liten pause eller om
jeg skulle legge bloggingen på hylla for godt, og jo lenger jeg ventet jo vanskeligere
ble det å finne ordene...

Fortsatt har jeg egentlig ikke klart å bestemme meg. 
Bloggingen har blitt en stor del av meg, og jeg elsker jo å skrive og ta bilder – men det tar
så mye tid i forhold til hvor mye jeg føler jeg får igjen for det at jeg
ikke vet om jeg synes det er verdt det eller ikke..


I det ene øyeblikket synes jeg det er godt å slippe å tenke på det,
men så plutselig savner jeg det og tenker på alt det fine det har gitt meg
– minnene, bildene, tekstene, dere lesere♥ 

Jeg vet ikke hva fremtiden vil bringe bloggmessig,
men det jeg vet er at det fortsatt bor en liten blogger i meg, 
og jeg er ikke helt klar for å gi slipp på den enda..

Jeg skal gi deg et nytt forsøk, og jeg håper dere vil følge meg på veien videre..

♥  
post signature

19 kommentarer:

  1. Utrolig godt å høre fra deg!! Har nesten vært litt bekymra jeg. Hvordan går det med dere alle? Isabell vokst og blitt stor jente?
    Håper å høre mer fra deg, selv om jeg forstår at det er andre ting som er viktigere :)

    KLEM

    SvarSlett
  2. Koselig å høre fra deg igjen :) Har tenkt på hvor du har blitt av.. :) Håper du er tilbake for godt!

    SvarSlett
  3. Kristel: Du er så god! :) Det går veldig bra med oss alle sammen! Jeg har fulle dager med skole og jobb men passer på å kose meg med familien så mye som jeg kan:) Isabell har vokst og blitt kjempestor - skjønner nesten ikke hvor tiden har blitt av - tenk at hun har vært bittebitteliten og helt hjelpeløs da..:) Jeg har lest bloggen din mens jeg har vært "borte" - herregud for en hjerteknuser Mats-Oliver har blitt! Kommer til å bli DEN storsjarmøren når han blir stor..:) Du hører nok mer fra meg fremover, kjekt å høre at jeg har vært savnet:)

    Sofie: Åå så kjekt å høre at dere har tenkt på meg - jeg er tilbake enn så lenge i hvert fall, mer kan jeg ikke love - men jeg håper:)

    Lovelyliller.com: Det viktigste her i livet er nettopp det! :)

    SvarSlett
  4. Så gøy å høre fra denne kanten igjen! Veldig kjekt at du ønsker å fortsette med bloggingen. Ta en dag av gangen og kos deg med det, ikke la det bli stress, da forsvinner all kosen :-) Vi venter tålmodig i spenning på neste innlegg :-)
    Ønsker deg en finfin uke i nydelige vinter-Bergen!
    Smil til deg

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt å høre fra deg igjen og! Jeg tar det som det kommer, har alltid sagt at jeg blogger for meg selv, så jeg blogger når jeg vil og når jeg føler at jeg har noe å blogge - det er selvfølgelig bare et stort pluss at jeg har mange fine lesere som venter på innlegg:)
      Klem

      Slett
  5. Jaaa, jeg ønsker meg at du blogger! :) Jeg kommer aldrii til å slette bloggen din fra "favoritter"! :) Har savnet å lese innleggene dine! Nydelige bilder tar du også! Du inspirerer! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åå så kjekt å høre! :) Det varmer i hjertet mitt:)
      Klem

      Slett
  6. Jippi! Du er tilbake :) Velkommen!

    SvarSlett
  7. Hei! Har sjekket innom deg jevnlig. Synes du godt kan fortsette jeg :) Bedre med et blogginnlegg sjelden, enn aldri! Høre fra deg ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. :) Det var godt å høre. Jeg synes også det er bedre med litt enn ingenting, men jeg vet jo selv hvor utålmodig jeg blir når ikke favorittbloggene mine oppdateres jevnlig..:)
      Klem

      Slett
  8. Jeg elsker å følge med på bloggen din :) En liten inspirasjon i hverdagen, så fortsett! :)

    SvarSlett
  9. Fortsett! Du skriver så bra og det er fint å følge deg :)

    SvarSlett
  10. Koselig å høre fra deg igjen! Jeg følger deg i hvertfall videre og gleder meg over alle oppdateringer, uansett om det er mange eller få ;) Jeg har selv blitt veldig bevisst på at jeg blogger bare for min egen skyld, kun så ofte som jeg selv føler for det.. Så er det helt herlig med alle som har lyst til å følge meg. Men de som synes det blir for sjelden får da heller bare falle fra uten at det gjør meg så mye ;)

    SvarSlett
  11. Endelig! håper du fortsetter og blogge! :)

    SvarSlett
  12. Så fint at du har begynt å blogge igjen :) Masse fine innlegg! Jeg har selv vært mange ganger i faser der jeg har pause fra bloggen, og har flere ganger lurt på om jeg skal fortsette å blogge eller ikke...

    SvarSlett
  13. There are some interesting cut-off dates in this article
    however I don�t know if I see all of them center to heart.
    There's some validity but I'll take maintain opinion until I look
    into it further. Good article , thanks and we would like extra!
    Added to FeedBurner as well

    Feel free to surf to my page ... fuck book

    SvarSlett
  14. Thanks for your post. I would love to say that the first thing you will need to complete is verify if you really need repairing credit.

    To do that you have got to get your hands on a copy
    of your credit report. That should really not be
    difficult, since government makes it necessary that you are allowed to be
    issued one no copy of your actual credit report yearly.
    You just have to request that from the right individuals. You can either check out the website with the Federal Trade Commission and also contact one of the main credit
    agencies right away.

    Stop by my website :: adult finder

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...