lørdag 20. august 2011

Ergo bæresele

Foto: vidunderbarn.no   

Nå har jeg endelig bestilt meg en Ergo bæresele til Isabell. 
Vi har hatt Babybjørn siden hun var nyfødt, og har vært kjempefornøyd!
Den eneste måten jeg fikk gjort noe de første 3 månedene var med lillejenta på magen.
Jeg brukte den når jeg handlet, laget mat, gjorde husarbeid og gikk til og fra bilen.
Jeg pusset til og med tenner med henne oppi den.

Foto: vidunderbarn.no 

Nå har ikke jenta magevondt lenger, og ikke er hun like avhengig av meg lenger heller,
men jeg har savnet å ha en bæresele til å ha henne i når vi f.eks. skal bare 
rett inn på butikken, og vognen er for kavete å slå opp og ned. 
Dessuten er det jo superkoselig - og selv om jenta ikke veier all verdens 
blir hun fort tung nok på hoften!

Ergoselen kan man dessuten bruke både på magen og på ryggen, 
og den er et lettere alternativ til bæremeis. 

Jeg gleder meg til den kommer i posten, og jeg skal selvfølgelig 
oppdatere dere når jeg har fått prøvd den. 

Du kan lese mer om Ergoselen her
post signature

4 kommentarer:

  1. Eg har nettopp bestilt eg og! Gleder meg :)

    SvarSlett
  2. Oh, vi elsker BabyBjörn og jeg kan virkelig ikke leve uten den. Når vi har en baby med vognskrekk, er BabyBjörn virkelig et must. Men i det siste har jeg blitt anbefalt både meitai og andre seler som skal være mer ergonomiske. Hvordan er denne selen i forhold til det?

    SvarSlett
  3. Lenge siden Phoebe skrev spørsmålet sitt, og forhåpentligvis har hun fått svar men jeg skriver nå for det jeg...
    I Ergo som vises over her sitter barnet like ergonimisk korrekt som i en meitai, sjal etc, så Ergo er absolutt ett godt valg. Det at den kan brukes fra nyfødt (med innlegg i starten) og opp til tre-fire år eller lengre er jo også en stor fordel, den kan brukes på både rygg, mage og hofte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...