lørdag 25. februar 2012

Helene harefrøken♥


Det var karneval i barnehagen i går - lillejentas aller første karneval.
Kanindrakten sydde jeg selv etter et mønster herfra som jeg
forandret litt på og tilpasset slik at det skulle bli en kanin. 



Verdens fineste lille kaninjente...

Vi er i gang med å pusse opp vaskerommet.
Sette opp hyller, organisere, rydde, sortere..
Vaskerommet har vært et eneste stort kaos siden vi flyttet inn
- nå får jeg arbeidsbenk og skikkelig sortering til skittentøy.
Deilig!
post signature

8 kommentarer:

  1. For en skjønning <3 Du er kjempe flink Iselin..

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) Gamle kunster jeg trodde jeg hadde glemt..:p

      Slett
  2. Kjekt at du har begynt å blogge igjen! Isabell har blitt så søt! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt at du leser det jeg blogger igjen:) Takk.

      Slett
  3. Så utrolig herlig hun er! Og så flink du er som lager utkledningstøy selv :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe har gått et år på Design og Tekstil på videregående, så tenkte jeg skulle finne frem igjen litt gamle kunster da jeg ikke var fornøyd med kanindraktene i butikkene..:) Og det ble jo faktisk ikke så aller verst heller om jeg må si det selv..:)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...