mandag 6. februar 2012

Rosa tulipaner


En bukett med fine tulipaner på kjøkkenbordet.
Disse fikk jeg av mannen i forrige uke - jeg elsker fargen!
De lyser opp hele kjøkkenet og gjør meg så glad!



Ved siden av står to lysestaker med telys oppi. 
"Ys" sier lillejenta når vi setter oss ved frokostbordet. "Ys!"
Og vi tenner lys og koser oss med frokostblanding før vi haster avgårde til barnehagen
- som regel 5 minutter etter at vi burde ha kjørt..


Dagen i dag har gått til oppgaveskriving og jobb.
Jeg er heldig som bare har praksis 3 dager i uken,
men sitter med oppgaveskriving de resterende dagene.

Heldigvis har jeg de to dagene der jeg kan levere lillejenta sent og hente henne tidlig.
Vi sover uten vekkerklokke, koser litt, spiser god frokost
og kommer oss avgårde uten stress.

Håper dere har hatt en fin helg og en god start på uken!
 ♥ 
post signature

10 kommentarer:

  1. Nydelige tulipaner! Så snill mann du har :)
    Høres deilig ut med rolige dager med lillejenta, som plutselig ikke er så lita lenger siden hun er i barnehagen :) Gleder meg til det er min tur!

    Takk for fine ord på bloggen min :) Har skjedd litt siden sist ja ;) Nyter graviditeten og gleder oss stort til mai! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Slike dager er gull verdt etter at de har begynt i barnehagen! Hverdagene går altfor fort - det er levering, henting, laging av middag, bading, legging, jobb, skole, trening, husarbeid - da er det ekstra godt med slike dager der en kan bare ta det helt rolig og slippe å springe ut døren! Men småbarnstilværelsen er en fantastisk tid - du har masse fint å se frem til!

      Slett
  2. Så fint kjøkkenet deres var.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) Er ikke så mye man ser på disse bildene da, men tenkte jeg skulle ta noen skikkelige bilder en dag og vise dere:)

      Slett
  3. Så koselig å se at du har begynt å blogge igjen. Har følt deg helt siden graviditeten. Håper vi får se litt mer av det nye huset:) Kos dere med rolige morninger og noen ikke så rolige. Herlig med søte små:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre at du har fulgt meg så lenge:) Jeg tenkte jeg skulle vise dere mer av huset, så følg med! :) Klem

      Slett
  4. Nydelige blomster! Ser så lyst og fint ut hjemme hos dere, og tulipanene ble virkelig et midtpunkt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det - vi byttet ut alle de mørke møblene våre da vi flyttet inn i huset, nå er nesten alt lyst, og jeg prøver meg litt frem for å trekke inn litt farger i interiløret. I utgangspunktet er jeg veldig veldig glad i svart/hvitt og naturtoner, men blomster frisker alltid opp i hverdagen! :)

      Slett
  5. For en koselig kjøkkenkrok, fin plass å starte dagen på :) Herlig når de små begynner å prøve seg på snakkingen, utrolig morsomt å høre utviklingen! De vokser jammen meg fort de første leveårene. Håper uken fortsetter like fint - og plutselig er det helg igjen! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...