onsdag 14. mars 2012

Studiedag og oppgaveskriving

Hei dere!
Håper dere har det bra!
Jeg har hatt studiedag i dag, og startet dagen med en time pilates.
Resten av dagen har gått til oppgaveskriving.
Jeg har eksamen i neste uke, så jeg prøver å få unnagjort mest mulig innen den tid.


Jeg tar Kunst og håndverk ved Høyskolen i Bergen,
og undervsiningen består for det meste av prosjekter og oppgaver.
Til hver periode/oppgave skal det skrives rapporter, og det er det jeg sitter med nå.
De skal legges frem til eksamen, men heldigvis ikke før i mai.
Likevel vet jeg av erfaring at de neste ukene blir travel,
så jeg prøver å få unna en del nå.

Bildene er fra bursdagsfeiringen i helgen
- jeg fikk boken Love, Manuela til morsdagen av Isabell,
så da måtte jeg selvfølgelig teste ut noen nye oppskrifter.
Ha en fin onsdag videre - her skal det skrives litt mer
før jeg skal ha min faste time med aerobic/styrke i kveld.
post signature

5 kommentarer:

  1. For noen deilige bakverk! Mmm! :D

    SvarSlett
  2. Flotte kaker!!! Namnam.
    Ser du har skrevet kommentar hos meg angående at jeg ikke klarte å legge inn bilder. Ser ut som det går bra her med bildene? Jeg vet ikke hva det var som funket hos meg, prøvde Chrome nettleser men det funket ikke... Det bare fikset seg selv plutselig :). Håper det holder seg slik nå :). Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Har du begynt på nytt studie? Trodde det var idrettslinje eller noe i den dur du gikk på før :) Lykke til med oppgaveskriving og eksamensforberedelser :)
    Du er virkelig en flink kokk og baker, tipper det smaker like godt som det ser ut til at det gjør ;)

    SvarSlett
  4. åååh, NAM!!! Den nederste kaka så sinnsykt god ut!

    SvarSlett
  5. Naaaam <3 Nå vet jeg hva jeg skal gjøre neste helg :-p

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...