mandag 5. mars 2012

Trondheimstur


For en fantastisk helg! 
Jeg har storkost meg i Trondheim med god mat,
shopping, sightseeing og to fine søstre.




Deilig å komme seg litt bort og bare være oss tre...
- og desto deiligere å komme
hjem igjen til mannen og lillejenta♥



Nå er hverdagen i gang igjen og jeg føler meg mer klar
for uken enn jeg har gjort på lenge. Deilig!



Mannen har bursdag i dag - hurra!
Hele 24 år fyller han, og det skal feires med god middag og
sjokoladefondue når jeg kommer hjem fra jobb i kveld.

Familiebesøk og feiring sammen med gode venner står på planen for helgen,
i og med at jeg skal på jobb i ettermiddag bestemte vi oss for å ta det rolig i dag.

Ellers har jeg lillejenta hjemme med meg i dag.
Savnet etter henne da jeg var i Trondheim var stort,
så jeg har henne hjemme fra barnehagen for litt etterlengtet
mamma-og-Isabell-tid.

Ha en nydelig mandag videre og en GOD start på uken!
post signature

7 kommentarer:

  1. Trondheim er en fantastisk by med god energi :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er min første gang i Trondheim, og jeg må faktisk si meg enig med deg! For en FIN by! :)

      Slett
  2. Trondheim er virkelig en fin by, og gratulerer til mannen din! :-)

    SvarSlett
  3. Så herlig!! Synes dere er litt smålike :) Veldig hyggelig med søster-tid, liker selv godt å besøke søstra mi og bare være oss to og skravle og greier :)

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som en koselig trondheimstur! Jeg gleder meg til lille blir så stor at jeg kan bevege meg en plass uten at hun henger på puppen min også, hehe... Men som deg så tror jeg at savnet etter henne kommer til å bli så stort at jeg nesten ikke vil reise bort, hehe :P Lurer litt på ta henne med meg til Oslo en gang i sommer eller ut på høsten og kanskje arrangere et lite bloggbaby-treff. Kanskje du vil bli med? :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...