onsdag 30. mai 2012

Utsatt eksamen og tur på Preikestolen

På tide med en liten oppdatering fra denne kanten igjen..?

Jeg har hatt noen travle uker med lesing og eksamensskriving,
og avsluttende eksamen skulle vært levert på fredag.
Desverre fikk jeg ikke levert grunnet streiken,
og sommerferien er utsatt på ubestemt tid...

Jeg kan på kort varsel bli innkalt til eksamen,
eller jeg kan risikere å ikke få levere i det hele tatt...
Forhåpentligvis får vi levere når streiken blir avsluttet,
men siden hele administrasjonen på høyskolen også er tatt ut i streik
er det ingen som vet noen ting...


Helgen som var ble tilbragt sammen med hele familien til mannen,
og på lørdagen dro vi på Preikestolen.
For en fantastisk flott tur! Den utsikten!


Anbefaler alle som har muligheten til å ta denne turen!
Lillejenta satt i bæreselen nesten hele veien og var flink!


Med godt selskap, strålende sol og god mat i sekken
ble det en kjempefin tur for både store og små.


Ellers har lillejenta vært hjemme syk i et par dager, 
så dagene går for det meste til kos og trøst.
I dag har jeg bakt knekkebrød - deler oppskriften med dere senere.

Håper dere har det bra!
post signature

3 kommentarer:

  1. Ååå.. Jeg har så lyst til å dra dit, men er litt skeptisk, siden vi har ei lita ei som er høyt og lavt.. Er det ikke litt skummelt og rimelig høyt egentlig? :-p

    SvarSlett
  2. Flotte bilder :D Har lyst å dra dit jeg også, men litt langt å dra - er sjelden på vestlandet.. Men kanskje en dag.. :)

    Håper du får levert eksamen! Synes det er så dumt at streiken skal gå utover folk på denne måten :/

    Her har vi det bra, vet du! :D

    SvarSlett
  3. Hild Frøya: Isabell er høyt og lavt hvert eneste sekund i løpet av dagen - men på toppen får hun jo selvfølgelig ikke gå rundt som hun vil.. Jo, det er veldig høyt - man mister nesten pusten når man kikker utenfor - men for en fantastisk utsikt! Absolutt verdt turen!

    Kristel: Ikke la sjansen gå fra deg om du får muligheten, herlighet for en tur! :) Jeg håper også jeg får levert, kjenner det skal bli godt å bli ferdig med det..

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...