fredag 24. juni 2011

Fra finn.no


Mitt nyeste finn.no-kupp.
1500,- og helt perfekt!

Lykke!

Denne skal få plass på loftstuen.
Med mindre jeg klarer å overtale mannen til å la meg ha den i stuen.
Foreløpig er han litt for glad i de vi har, men vi er faktisk ikke helt sikker på
om vi faktisk får plass til dem inni tv-kroken - jeg klamrer meg fast til håpet..


Jeg koser meg sånn med planlegging og innkjøp til huset.
Leter opp og ned på finn.no hver dag, ser for meg hvordan det kan bli,
planlegger, fantaserer og drømmer. Jeg har et par prosjekter på gang med
maling av noen gamle møbler også - det mørke skal byttes ut med det lyse
og jeg føler endelig at jeg skal få det slik jeg har drømt om.

Mye har skjedd siden vi flyttet inn i leiligheten..
Jeg har blitt eldre, mer bevisst på hva jeg liker og ikke minst
mer interessert i interiør.

Nå koser jeg meg med det og jeg gleder meg til å vise frem huset når det er ferdig!  
post signature

3 kommentarer:

  1. Så spennende!
    Jeg har vært fast leser i sikkert flere år nå, først din gamle blogg og nå her.. Forstår at det er mye som skjer, men skulle ønske du kunne oppdatere oftere. Gleder meg allerede til nytt innlegg:)

    SvarSlett
  2. Fin sofa da. Mye bra man finner på Finn! :) Søstra mi henta en helt brukant sofa GRATIS hun, mot henting :) Genialt, så solgte hun sin gamle for 500 kr ;)

    SvarSlett
  3. Skikkelig kupp! :) Kjempefin sofa - tror dere får det kjempefint jeg :) Gleder meg til å se mer interiørbilder!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...