mandag 20. juni 2011

Jeg er her fortsatt!


Dagene går, og jeg styrer på med mitt.
Familie, hus, hund, trening..
Plutselig har det gått en uke - på tide med et lite innlegg?

Dagene går for det meste til kos og avslapping.
Både jeg og mannen har permisjon, så vi nyter late morgener
og koser oss sammen med lillejenta.


Jeg har flere prosjekter på gang - maler litt møbler, planlegger
litt hus og finkjemmer finn.no daglig etter skatter og kupp.

I dag har vi fått spisebord i hus, så nå er jeg klar for å invitere
gode venner og familie på middag i det nye huset.


Overtakelse er satt til 1. juli, så det blir noen rolige dager nå før det braker løs.

Bildene er fra selskapet i forrige uke.
Jeg har virkelig fått sansen for lilla - kanskje det blir noe lilla å se i det nye huset?

Ha en herlig uke!

  ♥
post signature

3 kommentarer:

  1. Høres ut som dere har fine dager;) Og så spennende det blir med husovertakelse! Jeg har også fått sansen for lilla i det interiørmessige, da spesielt lyslilla;) Det er en kjempefin farge. Ha en fin uke dere også:D

    SvarSlett
  2. å så kjekt! elsker prosjekter om hjem og interiør! liker!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...