onsdag 8. juni 2011

Sweet memories


Jeg synes det er kjempeviktig å ta vare på fine minner, kanskje litt ekstra 
etter at jeg ble mamma. Jeg har derfor tatt vare på en del ting fra 
sykehuset og den første tiden etter at Isabell ble født 
(hentesettet, den første smokken, ultralydbilder, sykehusarmbånd, den første ranglen o.l.). 

Til nå har jeg bare hatt det liggende i en eske, men da jeg såg den fine 
minnerammen som flinke Rebekka hadde laget til sin datter på http://frumaela.com
var jeg øyeblikkelig solgt.


Utstyrt med limpistol og ramme fra IKEA satte jeg i gang med å lime både 
hentesett og sykehusarmbånd inn i rammen, og jammen ble det ikke en fin (og noe sentimental)
 minneramme som skal få plass på lillejenta sitt rom.  

 

Inni rammen har jeg lagt hentesettet fra sykehuset (body + lue), den første smokken,
de første sokkene (har hun virkelig vært så liten?!), nyfødtbilde, ultralydbilde,
armbåndet fra sykehuset, parkeringsbillett fra sykehusoppholdet, et bokmerke
som vi fikk av søsteren til mannen da lillejenta ble født, en bamse,
den første ranglen, avisbilde og diverse pynt.

Rammen er en Ribba 52x52 ekstra dyp ramme fra IKEA,
og tingene har jeg limt på med limpistol/hobbylim.
post signature

10 kommentarer:

  1. Din var forresten mye finere enn den du hadde blitt inspirert av;-)

    SvarSlett
  2. Så fin!! Det må jeg huske å lage til den dagen jeg får barn :)

    SvarSlett
  3. Dette er herved lagret i minneboken frem til jeg óg får barn :-) Kjempe fint!

    SvarSlett
  4. Så utrolig fint! Kjempekreativ og FLINK er du!:)

    SvarSlett
  5. åå, så nydelig, du er så kreativ og flink du :)

    SvarSlett
  6. Åå, så utrolig nydelig! Kjempefin ide!! :)

    SvarSlett
  7. Utrolig fint laget til! Du er kjempe flink Iselin:)

    SvarSlett
  8. Kjempenydelig! Jeg vil også lage en sånn, men finner ingen god ramme. :/ Ikke har vi IKEA i nærheten heller! >=I

    SvarSlett
  9. Helt utrolig vakkert!!!!!

    SvarSlett
  10. Hvor har du fått tak i de knappene osv?:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...