søndag 14. august 2011

Funkykidz-instruktører


Den siste uken har gått i ett, og med mannen i huset ute på reise blir det ikke 
all verdens tid til blogging mellom alle bleieskift, malestrøk, turer på lekeplassen, 
treningsøkter og alt annet! 

I helgen har jeg vært på kurs, og nå er jeg klar for å være Funkykidz-instruktør igjen. 
Funkykidz er et dansekonsept for barn mellom 4 og 8 år, og jeg skal ha to grupper i uken. 
Jeg har hatt Funkykidz tidligere, men fikk aldri fullført lisensieringen grunnet sykdom, 
så jeg ble kjempeglad da jeg fikk tilbud om å gå kurset igjen nå.

Vi var bare 6 instruktører på kurset, og fikk utrolig god kontakt med hverandre. 
Rett og slett en herlig gjeng som var kjempeflink til å backe 
hverandre opp og hjelpe hverandre underveis.
Kurset ble avsluttet med en liten "eksamen", der vi måtte 
instruere de andre, og alle bestod med glans! 

På bildet over er meg, lillesøster Emma og Anja 
- godt fornøyd med dagens og helgens innsats:)

Håper dere har hatt en herlig helg! 
Her er vi klar for en ny uke med jobb, trening og barnehagestart(!).
Ha en fin søndag videre og en GOD uke! 
post signature

3 kommentarer:

  1. Du er alltid så fin på håret! :)

    SvarSlett
  2. Du er så sprek du! Virker veldig kjekt å være instruktør, kunne tenkt meg det jeg også :)

    SvarSlett
  3. oii så spennende! virker kjempe kjekt!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...