søndag 21. august 2011

Kosehelg


  For en tid tilbake sa en venninne til meg; 
"Bare vent til hun begynner i barnehagen - da kommer du til å sette så stor pris på helgen.." 
og allerede kjenner jeg hvor viktig helgen er med tanke på tid sammen med Isabell.

Ukedagene går i ett med levering og henting i barnehagen, studier, jobb, trening 
og hverdag, og da blir den tiden vi er sammen enda viktigere og mer verdifull.

♥ 

Mannen har vært på reise hele uken og helgen, 
så jeg og Isabell har hatt en skikkelig kosehelg for oss selv. 
 Vi har vært på badeland, lekt masse sammen, trillet tur i vognen og kost oss - bare oss to.


I kveld kommer endelig mannen hjem igjen, 
og jeg blir nesten litt småfnisete av å tenke på det.
Han har vært borte i to og en halv uke (med unntak av forrige helg, 
men da var jeg på kurs hele helgen, så vi fikk nesten ikke sett hverandre), 
og før det igjen var han hjemme i to dager og borte i en uke, 
så det skal bli godt å endelig få ham hjem igjen.

Ha en FIN uke, kjære leser!
post signature

5 kommentarer:

  1. Småbarnsidyllen :) Koselig når det kiler i magen av kjæresten, selv etter mange år :)

    SvarSlett
  2. Så koselig det blir å få mannen hjem, det er godt at man kan savne hverandre litt i blant, det tror jeg er viktig!

    SvarSlett
  3. Haha, det er rart med det, at vi kan bli fnisete og rare når mennene har vært borte en stund! Så fine dere to er, og FOR et nydelig hår du har, det vokser fort altså!! :)

    SvarSlett
  4. Hei

    Off ja.. permisjonstiden går så utrolig fort! å man setter egentlig ikke like stor pris på det der å da. Å når man kommer til den travle hverdagen så ber man om å få ett par timer ekstra for at det skal kunne gå rundt. Kos deg! =) Savner det utrolig masse! Ko fin Isabell er! Vokser så fort! husker enda da du var gravid. det er ikke lenge siden. =)

    SvarSlett
  5. Jeg gruer meg allerede til mini skal i barnehage! snufs

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...