tirsdag 30. august 2011

Morgenstund

 

Deilig med en rolig morgen.
God frokost, tente lys, blomster fra hagen og 
verdens beste lille jente.

♥ 


Kort skoledag i dag - jeg begynte ikke før kl 10,
så jeg leverte ikke lillejenta i barnehagen før etter frokost.
Deilig å ikke måtte stresse for å rekke alt.

Vanligvis går det litt hakk i hakk om morgenen,
og jeg ender som regel opp med å springe ut døren 5 minutter etter at jeg
skulle ha kjørt - med frokosten i hånden og lillejenta under armen..:)

Da er morgener som i dag gull verdt.

Ha en herlig tirsdag! 

post signature

5 kommentarer:

  1. Så herlige bilder! Jeg setter så stor pris på slike morgener selv, og de gangene jeg jobber seinvakt er det morgenstunden blitt et hellig ritual for meg.

    Jeg fant forøvrig bloggen din gjennom Bloglovin´, og er herved ny følger! Det er ei skikkelig koslig side du har :)

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg fant bloggen din gjennom ei venninne som skulle vise meg et av de fine tingene du har laget for en stund tilbake siden. Har vært innom av og til siden da, og syns du har en kjempefin blogg. Du lager og ordner til så mye fint :) Etter å ha lest innlegget ditt om kurv på nattbordet, ordnet jeg meg en slik kurv også, og det er noe av det lureste jeg har gjordt :)

    SvarSlett
  3. Hei! Du har så utrolig koslig blogg, jeg kunne ønske at du lagde innlegg oftere! :) Vil gjerne se hvordan dere har fått det i nyhuset :):)

    SvarSlett
  4. enig med marianne :) Savne koslige innlegg ^^

    SvarSlett
  5. ja, savner koselige innlegg :) er så spennt på hvordan det er i det nye huset :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...