fredag 27. mai 2011

En liten update

Først og fremst; tusen takk for alle gratulasjoner og fine ord! Dere er så gode!  
Vi er kjempeglade og gleder oss til å komme i gang med både flytting, 
oppussing og innredning - og dere skal selvfølgelig få ta del i det gjennom bloggen!


Mitt lille bloggfravær de siste dagene skyldes klargjøring av salg av leiligheten. 
Planen er å få den ut på markedet allerede neste uke, og selv om den er i 
grei stand er det alltid noe som kan gjøres bedre. 

Dagene går derfor til både rydding, vasking, sortering, pakking 
og diverse andre småprosjekter som forhåpentligvis skal være ferdig til fotografen 
kommer neste uke.


Midt i alt har jeg vært og fjernet en visdomstann, og som om ikke det var nok har jeg klart 
å pådra meg en lei betennelse i skulderen, så høyrearmen er mer eller mindre ubrukelig. 
Argh - kunne ikke kommet på et dårligere tidspunkt.  

Jeg kommer sterkere tilbake!

♥ 
post signature


4 kommentarer:

  1. Skjønner at du har nok å henge fingrene i, du må passe på deg selv altså, betennelser er noe herk! Masse lykke til med salget av leiligheten, det blir spennende :) :)

    SvarSlett
  2. God bedring. Spennende med salg da :D Lykke til med det :)

    SvarSlett
  3. SV.: ja, ikke sant?

    God bedring <3

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med huskjøp :)
    Må ha masse god bedring også..
    Gleder meg masse til å lese om innflyttingen :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...