mandag 2. mai 2011

Om meg

  Mange av dere kjenner meg allerede fra blogg.no, men med ny blogg og nye lesere 
er det på sin plass med en liten presentasjon av personen bak Min lille Verden;

Jeg heter Iselin, er 22 år gammel og bor i Bergen sammen med mann, baby og hund.
Jeg går på lærerhøyskolen og jobber som treningsinstruktør i Sprek og Blid ved siden av. 

26. september 2010 ble jeg mamma til et bitte lite vidunder, og innimellom bleieskift, mating,
lek og kos liker jeg å trene, ta bilder, scrappe og være sammen med familie og venner.

Foto: Camilla Waage, C Foto

Bloggen er et sted for meg å få utløp for skrivekløe, samle minner og koble av i en ellers travel
hverdag, og jeg håper at jeg gjennom bloggingen kan være til inspirasjon og glede for andre! 
post signature

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...