torsdag 12. mai 2011

På husjakt...

Vi er for tiden på husjakt, og jeg saumfarer finn.no på 
leting etter drømmehuset mens jeg drømmer meg bort i farger og interiør. 




Drømmen er et hus med egen hage og litt mer plass enn det vi har i dag. 

Per dags dato bor vi i en leilighet på 63 kvadratmeter som vi kjøpte i 2007. 
Vi trives egentlig kjempegodt, men trenger rett og slett litt mer plass.  
Da vi kjøpte var vi bare to, og nå som vi er tre (fire) har vi plutselig behov for et ekstra soverom 
- i tillegg til at vi har litt mer ting enn da vi flyttet inn. 



Vi har vært på et par visninger, hatt megler inne på verdivurdering og 
hatt møte med banken, så nå er det forhåpentligvis ikke lenge til drømmen kan realiseres. 

Inntil videre får jeg drømme meg bort i herlige interiørblogger og inspirerende interiørblader.

Ha en herlig torsdag videre!

post signature 
Alle bildene er lånt fra http://norskeinteriorblogger.blogspot.com

7 kommentarer:

  1. Jeg heier på dere og gleder meg til vi skal innrede hvert vårt hus :)

    SvarSlett
  2. Masse lykke til med husjakten, Iselin! Gleder meg til å se bilde av deres nye krypinn :) Lilli hilser med en kos til Bob ;)

    SvarSlett
  3. Skjønner godt at dere vil ha mer plass :) Spennende med husjakt da, blir spennende dette her :)

    SvarSlett
  4. Christina: Det blir så kjekt! Vi skal på visning på Ågotnes igjen i neste uke - nesten litt småforelsket allerede. Stor hage, peis, gutterom, jenterom - you name it. Farlig å forelske seg, meg klarer ikke dy meg. Allerede flyttet inn i hodet mitt..:)

    Ida: Tusen takk for det, bilder skal det nok bli nok av når den tid kommer - kanskje et lite besøk og? Vi må i hvert fall prøve å få til en tur i sommer - Bob og Lilli må jo få møtes igjen:)

    Iselin: Det er veldig spennende! Både spennende, kjekt, nervepirrende og litt frustrerende på en gang! Jeg har en tendens til å begynne å innrede allerede i tankene, og da er det så kjedelig å bli skuffet! Men ingen hast - vi skal jo tross alt bo der i noen år, så vi kjøper ikke noe før vi er HELT sikker..:) Spennende tider for oss begge - du er vel på hus/leilighetsjakt selv tenker jeg? :)

    SvarSlett
  5. Så spennende, blir det på Sotra?

    SvarSlett
  6. Ooi, så spennende!! Håper drømmen blir realitet veldig snart :)

    SvarSlett
  7. Det hørtes jo bra ut :)
    spørsmål, hvordan får du midtstilt overskriften til innleggene?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...