torsdag 5. mai 2011

På nattbordet


På nattbordet står det en liten kurv med noen bøker og et par leker i. 
Den får lillejenta utforske når mor og far er slitne, og ikke helt klar for å stå opp. 


Hun kan ligge lenge og synge, leke og småpludre med seg selv, bla litt i en bok,
plukke litt på mamma eller studere en leke.


Når jeg endelig våkner skikkelig og snur meg mot henne bryter hun ut i et stort smil 
og hviner av lykke. Da leser vi en bok sammen, synger en sang eller to, tøyser litt 
eller rett og slett bare koser. 

Den beste måten å starte dagen på!

♥ 
post signature

6 kommentarer:

  1. Så smart! Skulle hatt meg noe slikt jeg også. Egentlig skulle jeg vel kanskje ha et nattbord også :D

    SvarSlett
  2. Åå, så herlig!
    Skulle ønske jeg hadde en sånn liten å kose med :)

    SvarSlett
  3. For en søt liten jente! Og en GOD idé - det skal jeg jammen prøve ut på min 9 mnd gamle gutt! Ha en fin kveld, Iselin!

    SvarSlett
  4. Slik skal vi ha på soverommet også, når mini blir litt større! Takk for tipset :)

    SvarSlett
  5. Randi: Hehe, ja nattbord er vel å foretrekke - men ingen must! De første 3 årene vi bodde her hadde vi to krakker fra IKEA som jeg malte - var faktisk veldig stilig! Og krakkene kjøpte jeg til 29 kroner..

    Elisabeth Mortensen: Takk for fin kommentar:) Anbefales virkelig! (En liten å kose med altså..:)

    Anonym: Så kjekt å høre! Håper du får sove lenge;)

    Mia: Håper du også får sove lenge (både du og mini:).

    SvarSlett
  6. Det var kjempelurt da! :) Tar med meg tipset videre :)

    Og så stor hun har blitt!! :D Nydelig! <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...